דייטים לזוגות בחיפה

דייטים לזוגות בחיפה | חדרי בריחה בחיפה | חדר בריחה גלדיאטור

סיכמתם עם הדייט או בת הזוג שהערב עושים משהו.. לא נרקבים בבית, יש רעיונות נהדרים שישמשו דייטים לזוגות בחיפה! והנה הגיע הערב, פיניתם זמן, הזמנתם בייביסיטר, ואתם שוברים את הראש מה עושים..

אז יש את האפשרויות הרגילות – סרט ? איזה תבחרו ? רומנטי או אקשן ואולי קומדיה ?– או במילים אחרות – מי תבחרו שיירדם בסרט, אתה או היא ? ואולי סטנדאפ ? שבו אתם יכולים למצוא את עצמכם מוקד הערב או יותר נכון מועלים על המוקד, או מאזינים לבדיחות קרש וצוחקים רק כי לא נעים.. ומה עם איזה בר אפל ? לנשום עשן סיגריות מלא הריאות ולשלם ממיטב כספיכם על כוס יין חמוץ (ו.. מי נוהג חזרה ?).

דייטים כיפיים לזוגות בחיפה

אם בא לכם משהו מקורי, משהו לא בנאלי, שגם יהיה באמת בילוי משותף, ולא עוד משהו שעושים ביחד, כנראה שאלו לא יספקו את הסחורה.

אז – מצאנו אפשרות שיש בה את כל העולמות, עם פעילות שהיא גם עלילתית (סרט), גם קומית (סטנדאפ), ואולי גם קצת אפילה ומסתורין כמו בר אפל..

חדר בריחה גלדיאטור – חדר בריחה לזוגות

אז חיפשתם דייטים לזוגות בחיפה והגעתם לחדר הבריחה "גלדיאטור" – החדר משלב בתוכו המון תפאורה, עלילה מתפתחת ולא צפויה עם ההתקדמות בחדר, וגם קורטוב של מסתוריות.

חדר הבריחה "גלדיאטור" מפתח מיומנויות וסקרנות, יוצר חוויה זוגית משותפת, וגם אולי יעזור לכם לתרגל איך פותרים בעיות יחד מחוץ לחדר הבריחה, בחיים האמיתיים – בבית, בזוגיות ועם הילדים.

זו הזדמנות טובה גם להכיר את האדם שאתכם לעומק, את צורת החשיבה שלו, איך הוא פועל במצבי לחץ, מה הוא אוהב ומה הוא שונא, אילו רגשות חזקים אצלו יותר, ואילו פחות. אלו צדדים שקשה מאד לפגוש אותם בהיכרות רגילה של בית קפה/בר/מסעדה/סרט, כי בסיטואציה שהיא שגרתית, שאנחנו רגילים אליה – אנחנו בדר"כ פועלים על אוטומט, ולא חושפים את מי שאנחנו, ומה שמיוחד בנו.

חוויה זוגית בחדר הבריחה

החוויה המשותפת גם היא מאד חשובה לזוגיות, כי קשר בסופו של דבר מורכב מזיכרונות משותפים, והזיכרונות שנשארים לנו הם לא רגעי השגרה, אלא דווקא החוויות המיוחדות והשונות של החיים.

כאשר כל זה משולב בהנאה עד השמיים, בחשיבה מחוץ לקופסה ובסקרנות אין קץ – זו חוויה מושלמת אם חיפשתם דייטים לזוגות בחיפה ומטרה הקולעת בדיוק למטרה.

בבואכם לחדר תפגשו את המפעילה, חיננית ומקסימה, המשרה אווירה טובה ואירוח לבבי, וזוהי כבר התחלה טובה.

החדר מעוצב שונה מחדרים אחרים שהייתם בהם, המוסיקה משגעת, ומהר מאד נכנסים לאווירה.

העלילה הולכת ומתפתחת עם ההתקדמות בחדר, לכיוונים שלא תצפו ולא תדמיינו, והכל בצורה קלילה וכיפית לחלוטין.

אז אם אתם חושבים שאתם יכולים לעמוד באתגר, ובא לכם משהו שונה וחוויתי עם בת הזוג, זה המקום שתרצו להתחיל בו, ובתקווה (אם תצליחו) גם לסיים.

גם אם מעולם לא הייתם בחדר בריחה, אין צורך בניסיון קודם, המפעילה מאד נעימה, ויודעת להתאים את עצמה ואת החדר לרמתכם.

חוויית הצלחה זוגית

דייטים בחיפה
דייטים בחיפה

אם לעומת זאת אתם מאלה שחולים על הז'אנר, וכבר הייתם בעשרות, אם לא מאות חדרים – זה חדר מעולם אחר, שלא דומה לאף חדר אחר שהייתם בו. גם אם אתם חושבים שכבר ראיתם הכל – מצפה לכם הפתעה !

אז יאללה.. אם הגעתם עד לפה, ובמקרה גם מחפשים מה לעשות הערב – זה כנראה חדר בריחה !

מומלץ להגיע בזוג, בדאבל דייט, ואפשר אפילו להביא את הילדים.

שעות פעילות

במהלך כל ימות השבוע, חגים ושבתות.
חלק מהאטרקציות 24 שעות ביממה!
*המשחקים בתיאום מראש באתר בלבד.

איך מגיעים?

המקום נמצא בשד' ההסתדרות 251 חיפה- 
צומת קרית אתא, מתחם V-CENTER.
כניסה V1, ולרדת במדרגות ל1-

חשבנו על הכל!

מתאים למשפחות, חברים וימי גיבוש,
מעולה כחדרי בריחה למתחילים
ויאתגר גם את המנוסים ביותר שביניכם.

לפרטים נוספים

חייגו עכשיו
050-27-27-782

© כל הזכויות שמורות 2021 | FunZmania

הודעה חשובה!

האטרקציות שלנו ממשיכות לעבוד במתכונת מצומצמת על אף המצב.
כל האטרקציות נמצאות במרחב מוגן מה שמאפשר לנו להמשיך לעבוד ולנסות לעזור לכם לחזור לשגרה.
בשורות טובות, צוות פאנזמאניה